Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Nuts about coconuts!!!

Εχω διαβάσει πολλά για τις ευεργετικές ιδιότητες της καρύδας η οποία, είτε όταν καταναλώνεται ως τροφή, είτε ως ποτό προσφέρει πολλά στον οργανισμό μας. Επίσης, το λάδι καρύδας χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο στη μαγειρική με θαυματουργά αποτελέσματα. Ακόμα πιο αποτελεσματική είναι η χρήση του ελαίου της καρύδας στο σώμα, το πρόσωπο και τα μαλλιά. Τέλος, τελευταία έχει γίνει απίστευτη μόδα στο εξωτερικό το "oil-pulling" με λάδι καρύδας, μια πρακτική της Ayurveda που βελτιώνει την υγεία του στόματος, λευκαίνει τα δόντια, ανακουφίζει από πονοκεφάλους και φλεγμονές.

Bath & Bloom Virgin Coconut Oil

Bath & Bloom Virgin Coconut Oil

Το λάδι καρύδας το χρησιμοποιώ κυρίως στο σώμα για ενυδάτωση, μετά το μπάνιο, επίσης το καλοκαίρι που είναι μόνιμα υγροποιημένο, σαν ντεμακιγιάζ ματιών. Τέλος, το χρησιμοποιώ στα μαλλιά μετά το λούσιμο για λάμψη αλλά και σαν overnight θεραπεία ενυδάτωσης. 

Αυτήν την περίοδο έχω εμμονή με 2 λαδάκια. Το Bath & Bloom Virgin Coconut Oil το οποίο μου τελειώνει και δεν το βρίσκεις εύκολα γιατί είναι απο την Ταϋλάνδη (Bath&Bloom). Πρόσφατα όμως, γνώρισα τα Monoi Tiki Tahiti τα οποία μου αρέσουν πάρα πολύ κυρίως γιατί εκτός από λάδι καρύδας περιέχουν και άλλα φυσικά συστατικά. Αυτό που αγόρασα τελευταία, είναι με ylang-ylang και το άρωμα του είναι φανταστικό. Το έχω λατρέψει!!! Σύντομα, θα δοκιμάσω και το Tiare Naturel γιατί έχω ακούσει ότι μυρίζει κι αυτό υπέροχα.
Το αγόρασα από online φαρμακείο με έκπτωση στα 9,51 ευρω (www.megapharma.gr) αλλά μπορεί να το βρει κανείς και στα γνωστά online shops Beautytestbox και Glowbox και Cherrybox.

Monoi Tiki ylang ylang
Monoi Tiki ylang ylang


Κλείνω με χαρακτηριστικό τραγούδι από μια από τις πιο αγαπημένες μου ταινίες.
Εσείς πώς χρησιμοποιείτε το λάδι καρύδας;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου