Τετάρτη 18 Ιουνίου 2014

Free as my hair!

Τον τελευταίο καιρό τα μαλλιά μου περνούν μια δύσκολη περίοδο. Όλα ξεκίνησαν τον προηγούμενο χειμώνα! Πέρασα ένα βαρύ κρυολόγημα που μου προκάλεσε προσωρινή κώφωση (!!!) στο ένα αυτί και χρειάστηκε να περάσουν δυο μήνες θεραπείας με κορτιζόνη για να συνέλθω. Ήμουν σίγουρη ότι κάποια στιγμή θα την πατούσα με τη συνήθεια μου να λούζω τα μαλλιά μου και να τα αφήνω να στεγνώνουν φυσικά.

Τα μαλλιά μου, μακριά, ξηρά, σπαστά και με τάση για φριζάρισμα, από τότε που αναγκάστηκα να χρησιμοποιώ συστηματικά σεσουάρ, πήγαιναν από το κακό στο χειρότερο. Σε όλα αυτά τα προβλήματα ήρθε να προστεθεί και η έξαρση της ξηροδερμίας που πάντα με ταλαιπωρούσε. Έτσι, άρχισα να δοκιμάζω διάφορα σαμπουάν και θεραπείες για να ανακτήσουν τα μαλλιά μου τη χαμένη λάμψη τους.

Macadamia Natural Oil products
Macadamia Natural Oil products

Ξεκίνησα λοιπόν να χρησιμοποιώ κάποια προϊόντα από τη σειρά της Macadamia Natural Oil. Είναι μια σειρά προϊόντων για τα μαλλιά με συνδυασμό ελαίων από καρπούς macadamia και argan, δύο συστατικά που τελευταία τα βλέπουμε παντού, σε σαμπουάν/κρέμες/λαδάκια μαλλιών, κρέμες προσώπου, κρέμες σώματος, αφρόλουτρα κ.α.

Τη σειρά την βρίσκεις αποκλειστικά στα κομμωτήρια, ή σε κάποια αξιόπιστα online shops. Αρχικά, αγόρασα το λαδάκι Healing Oil Treatment από ένα κομμωτήριο για να δω αν θα μου αρέσει. Θεωρείται, μαζί με τη μάσκα, το πιο δημοφιλές προϊόν της σειράς. Πραγματικά, εντυπωσιάστηκα, μπορώ να πω ότι μου άρεσε πολύ περισσότερο από ένα άλλο λαδάκι, το γνωστό Moroccanoil. Οπότε, είπα να δοκιμάσω και κάποια άλλα προϊόντα. Αγόρασα λοιπόν και το Macadamia Rejuvenating Shampoo και το Macadamia Nourishing Leave-in Cream, όχι από κομμωτήριο αυτή τη φορά αλλά από το lookfantastic (γνωστό αγγλικό site με δωρεάν μεταφορικά και συχνές εκπτώσεις που φτάνουν ως και 30%). Τα παρέλαβα την προηγούμενη εβδομάδα μαζί με ένα δειγματάκι δώρο από την Macadamia Deep Repair Masque.

Οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι αρκετά καλές. Θα ακολουθήσουν reviews για κάθε ένα από αυτά σε επόμενα posts.

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα της Macadamia Natural Oil; Πώς σας φάνηκε;
 


1 σχόλιο:

  1. Καλημέρα ! Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω όλη τη Macadamia σειρά, τα έχω βάλει στο μάτι. Εχω ακούσει πολύ καλά λόγια για τη μάσκα και το λαδάκι . Θα περιμένω το review ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή