Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

Olive oil soap - A miracle worker

Με αφορμή ένα άρθρο που διάβασα πρόσφατα στο αγαπημένο μου beautyblog.gr (δες εδώ), θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου από τη χρήση, εδώ και αρκετό καιρό, σαπουνιών από παρθένο ελαιόλαδο. Έχω πλέον πετάξει όλα τα σαπούνια και αφρόλουτρα του εμπορίου και σε λίγο με βλέπω να πετάω και τα σαμπουάν.

My daddy's olive oil soaps. Cold process method was used, mixing extra virgin olive oil with other oils like coconut/palm tree oil or almond oil.
My favorite olive oil soaps. With goat milk or
chamomile for the face, with beer for the hair
Ο μπαμπάς μου, ετών 74, τα τελευταία 2 χρόνια άρχισε να ασχολείται με τη σαπωνοποιία για να περνάει την ώρα του στο χωριό. Φτιάχνει σαπούνια για τα χέρια, το σώμα, το πρόσωπο και για τα μαλλιά, όχι για να τα πουλήσει αλλά για προσωπική χρήση και για να τα μοιράσει στους φίλους του. Έτσι κάποια στιγμή, μου έδωσε μερικά σαπουνάκια να χρησιμοποιήσω και εγώ και μερικά να τα χαρίσω στους δικούς μου φίλους. Εγώ η έξυπνη στην αρχή τα σνόμπαρα, τα μοίρασα όλα από εδώ και από εκεί και δεν κράτησα τίποτα για μένα. Ύστερα όμως από τα καλά λόγια που άκουσα από όλους για την ποιότητα των σαπουνιών, στην επόμενη βόλτα μου στο χωριό, πήρα αρκετές προμήθειες. Έπρεπε οπωσδήποτε να τα δοκιμάσω!

Τώρα ύστερα από αρκετούς μήνες χρήσης έχω να πω τα καλύτερα. Πρώτον, είναι από αγνά υλικά χωρίς πρόσθετα χημικά και συντηρητικά. Έχω βαρεθεί να χαζεύω τα κατεβατά των χημικών συστατικών στα διάφορα σαπούνια και αφρόλουτρα του εμπορίου, από τα οποία κάποια μπορεί να είναι και καρκινογόνα ή κάποια μπορεί να προκαλούν ερεθισμούς ή να αφυδατώνουν το δέρμα (π.χ. sulfate).
Δεύτερον, η ενυδάτωση που παρέχουν σε σώμα και σε πρόσωπο είναι μοναδική. Εκτός από ελαιόλαδο, ο μπαμπάς χρησιμοποιεί και άλλα έλαια, όπως λάδι καρύδας, αμυγδαλέλαιο, δαφνέλαιο και κάποια άλλα συστατικά όπως χαμομήλι, ξύσμα από πορτοκάλι, γάλα κατσίκας. Σαπουνίζω το σώμα μου και δεν χρειάζεται ενυδατική. Απίστευτο; Και εγώ έχω εκπλαγεί. Θα το τσεκάρω και το καλοκαίρι που το δέρμα, λόγω του δυνατού ήλιου και του αλατιού της θάλασσας, χρειάζεται περισσότερη ενυδάτωση.

Σας το προτείνω λοιπόν ανεπιφύλακτα, χρησιμοποιείτε φυσικά σαπούνια με παρθένο ελαιόλαδο. Για τα χέρια, για το σώμα και για το πρόσωπο. Αν ψάξετε, θα δείτε ότι υπάρχουν πολλοί παραγωγοί που τα πουλάνε online. Θα τα αγαπήσετε!!!


"Ευτυχές φέτος κλίβαζαν οι ελιές χοντρό
Καρπό γεμάτες
Κι ο νοικοκύρης κοκορεύεται, χύνουν
Οι ελιές στο νου του,
Τα πλήθια ενός του τρίζουν λιοτριβειά,
Τα στάματα τρουλιάζουν,
Κυλάει στις σκάφες το αγουρόλαδο
Κι ο λιόζουμος αχνίζει
Και τα βαθιά λαδογναλακοπούν

Αραδιαστά πιθάρια"
Νίκος Καζαντζάκης, «Οδύσσεια» Δ’ 187-191

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου