Κυριακή 8 Ιουνίου 2014

Pink storm - An Asian BB cream

Μου αρέσει να την αποκαλώ "Ροζ θύελλα" και της ταιριάζει απόλυτα ο τίτλος. Μιλάω φυσικά για την SKIN79 Super Plus Beblesh Balm Triple Functions SPF25 Hot Pink. Σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει, είναι η βασίλισσα των ασιατικών BB, ή αλλιώς η Queen Bee των ΒΒ (σήμερα έχω διάθεση για λογοπαίγνια!!!). Εγώ πάλι, δεν ξέρω αν είναι η βασίλισσα, αλλά σίγουρα είναι η Louis Vuitton των ΒΒ. Τόσες απομιμήσεις δεν θα δείτε να κυκλοφορούν σε καμία άλλη BB.

Skin79 Super+ Triple Function Hot Pink, SPF25
Skin79 Super+ Triple Function Hot Pink
A Pink Storm
A pink storm. Perfect color match

Επειδή η κρέμα αυτή δεν κυκλοφορεί στην Ελλάδα, θα πρέπει να είσαστε λίγο προσεκτικές λοιπόν και να την αγοράσετε είτε από επίσημο αντιπρόσωπο της Skin79, είτε από κάποιον έμπιστο πωλητή του ebay/amazon. Την πρώτη φορά και εγώ, με το φόβο ότι μπορεί να πέσω σε απομίμηση την αγόρασα από το treatyourskin (κάνοντας χρήση του κωδικού TYSBELLA έχετε 10% έκπτωση) στα 21 ευρώ με δωρεάν μεταφορικά. Το συγκεκριμένο site είναι επίσημος αντιπρόσωπος της Skin79 στην Αγγλία (το τσέκαρα αφού επικοινώνησα με το επίσημο site της Skin79). Την δεύτερη φορά, την αγόρασα από το ebay περίπου στα 9 ευρώ.

H Hot Pink είναι μια κρέμα που σύμφωνα με το site της Skin79, έχει 3 δράσεις: με συστατικά την Aδενοσίνη και την Αρμπουτίνη προσφέρει αποτελεσματική λεύκανση (μείωση των καφέ κηλίδων), μείωση ρυτίδων και πιο λαμπερή επιδερμίδα. Ταυτόχρονα, με δείκτη SPF 25 προσφέρει προστασία από τον ήλιο. Περιέχει σύμπλεγμα Phyto με αποτέλεσμα το δέρμα να δείχνει πάντα ενυδατωμένο και υγιές. Ακόμα, τα συστατικά από ηλιοτρόπιο, πίτουρο ρυζιού και εκχύλισμα κισσού προστατεύουν το δέρμα από διάφορες καιρικές συνθήκες. Τέλος, παρέχει σπουδαία κάλυψη, μπορεί να διορθώσει τους διαφορετικούς χρωματικούς τόνους και να ελέγξει την λιπαρότητα.

 Η "ροζ θύελλα" λοιπόν υπόσχεται πολλά αλλά πάμε να δούμε τις εντυπώσεις που μου άφησε:
  • Κάλυψη. Η κάλυψη είναι μέτρια προς ικανοποιητική. Οι κοκκινίλες καλύπτονται με μια στρώση, κάποια έντονα σπυράκια όμως θέλουν και δεύτερη. Η δεύτερη στρώση πρέπει να περαστεί με ταμποναριστές κινήσεις.
  • Υφή και εφαρμογή. Η υφή της κρέμας είναι παχύρρευστη παρόλα αυτά απλώνεται βελούδινα στην επιδερμίδα μου, δεν χρειάζεται ούτε primer ούτε ενυδατική από κάτω.
  • Χρωματικός τόνος. Ένα μείον της κρέμας, όπως και των περισσότερων ασιατικών BB, είναι οτι βγαίνουν σε μια απόχρωση. Ευτυχώς ταίριαξε στα δικά μου ανοικτά χρώματα. Στην αρχή, η κρέμα μπορεί να φαίνεται οτι γκριζάρει, αλλά μετά από ένα 10λεπτο έχει προσαρμοστεί στον χρωματικό τόνο της επιδερμίδας. Μονο οι αρκετά σκούρες επιδερμίδες μπορεί να έχουν πρόβλημα.
  • Τελείωμα. Το τελείωμα είναι αρκετά ματ. Εγώ βέβαια για ασφάλεια βάζω και πούδρα, αλλά πραγματικά δεν χρειάζεται ιδιαίτερα.
  • Λείανση και βελτίωση υφής της επιδερμίδας. Η επιδερμίδα μου δείχνει τόσο λεία και λαμπερή που νιώθω οτι πρέπει να πετάξω πολλά καλλυντικά όπως ενυδατικές, primer, makeup.
  • Μείωση εμφάνισης πόρων. Είδα και κάποια μείωση εμφάνισης των πόρων και μου άρεσε πολύ.
  • Δείκτης προστασίας. Μέτριος ο δείκτης προστασίας, το καλοκαίρι χρειάζεται και αντηλιακή με πιο υψηλό δείκτη.
  • Διάρκεια. Μετά από 4 ώρες, έχει μείνει στη θέση της με εξαίρεση τη λιπαρότητα που έχει επιστρέψει και χρειάζεται προσθήκη πούδρας.
  • Λεύκανση και αντιγήρανση. Δεν μπορώ να καταλάβω πολλά για την αντιγήρανση αλλά νομίζω ότι κάτι κάνει και οι καφέ κηλίδες γίνονται όλο και πιο αχνές.
  • Άρωμα. Πολύ διακριτικό άρωμα.
  • Συστατικά. Εδώ μας τα χαλάει η Skin79. Δυστυχώς, η Hot Pink περιέχει πολλά συντηρητικά, parabens, triclosan και BHT. Ευτυχώς δεν είδα να μου προκαλεί κάποιον ερεθισμό ή σπυράκια.
Skin79 Super+ Triple Function Hot Pink swatch
Skin79 Hot Pink swatch
Skin79 Super+ Triple Function Hot Pink blended
Skin79 Hot Pink blended
Συμπέρασμα
Η κρέμα αυτή μου αρέσει πολύ. Κυρίως μου αρέσει πόσο φυσική φαίνεται η όψη της επιδερμίδας μου όταν την φοράω. Θα ήθελα λίγο μεγαλύτερη κάλυψη και λίγο μεγαλύτερο δείκτη προστασίας για να την θεωρήσω την τέλεια BB. Για αυτό και ανυπομονώ να κυκλοφορήσει η νέα εκδοχή της Hot Pink (μόλις είδα την ανακοίνωση στο επίσημο site), που θα έχει μεγαλύτερη κάλυψη, δείκτη προστασίας SPF30 και αφαίρεση των βλαβερών συστατικών. Τέλειο; Ανυπομονώ!!!

Trivia (¨Η αλλιώς η πιο άχρηστη πληροφορία της ημέρας)
Το χρώμα Hot Pink που είναι ακριβώς το χρώμα της συσκευασίας, είναι μια απόχρωση του ροζ που ανακαλύφθηκε από το διαδίκτυο και μάλιστα έχει και συντεταγμένες (#FF69B4). Αν θέλετε λοιπόν μπορείτε να αλλάξετε σε "hotpink" τα χρώματα του display σας.

Εσείς την έχετε δοκιμάσει;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου