Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014

My present addiction - Yellow Rose Cellular Revitalizing

Την ελληνική εταιρεία Yellow Rose τη γνώρισα από την αισθητικό μου. Έψαχνα να βρω μια καλή αντιρυτιδική κρέμα, μια που να μπορεί να αντικαταστήσει την Ophycée Creme lift jeunesse της Galénic (δες εδώ), μια κρέμα ημέρας δηλαδή που να προσφέρει φροντίδα αντιγήρανσης και ταυτόχρονα να προσφέρει ενυδάτωση χωρίς προβλήματα για την ευαίσθητη, λιπαρή επιδερμίδα μου. Και έτσι εμφανίστηκε στη ζωή μου η Cellular Revitalizing cream της Yellow Rose.

Yellow rose revitalizing cream and serum
Yellow Rose Revitalizing cream and serum
Η εταιρεία Yellow Rose Professional Cosmetics υπάρχει στην αγορά των καλλυντικών από το 1965 και προσφέρει μια ευρεία γκάμα προϊόντων και ολοκληρωμένων θεραπειών περιποίησης δέρματος για το πρόσωπο και το σώμα. Τα προϊόντα της πωλούνται αποκλειστικά σε ινστιτούτα αισθητικής αλλά τώρα τελευταία βρίσκονται και σε κάποια online shops. Στον τομέα της αντιγήρανσης, η Yellow Rose έχει κυκλοφορήσει διάφορες σειρές πλήρους φροντίδας, μια εκ των οποίων είναι και η σειρά Cellular Revitalizing.

Σύμφωνα με το site της εταιρείας (http://yellowrose.gr), η Cellular Revitalizing είναι μια νέα πρωτοποριακή σειρά αντιρυτιδικής περιποίησης κυτταρικής ανανέωσης και προστασίας DNA, με δύο είδη βλαστοκυττάρων από φρούτα, ενεργοποιητές σιρτουινών (πρωτεΐνες νεότητας), υαλουρονικό οξύ τριών τύπων, ολιγοπεπτίδια, νουκλεοτίδιο προστασίας DNA, αντιοξειδωτικά συστατικά και ένα πλήθος βιταμινών και άλλων δραστικών συστατικών από φρούτα.
Όλα αυτά ακούγονται πράγματι πολύ εντυπωσιακά, βέβαια νομίζω ότι θέλει πολύ χρόνο για να γίνουν αισθητά τα αποτελέσματα της χρήσης μιας αντιρυτιδικής κρέμας. Δεν πιστεύω στα θαύματα και οι αντιρυτιδικές κρέμες γενικά, δε νομίζω ότι μπορούν να σβήσουν τελείως τις ρυτίδες, μόνο να λειάνουν κάποιες και περισσότερο να χρησιμοποιηθούν προληπτικά για να καθυστερήσουν την εμφάνιση νέων.

Εγώ θα επικεντρωθώ περισσότερο στην εντύπωση που απέκτησα από τις πρώτες εφαρμογές της κρέμας. Έχει διακριτικό, φρουτώδες άρωμα, πολύ ελαφριά υφή, απορροφάται αμέσως και αφήνει ένα ματ, βελούδινο τελείωμα. Ακριβώς ό,τι ζητάει η λιπαρή μου επιδερμίδα από μία κρέμα ημέρας. Απλά τέλειο! Μετά από την κρέμα, είμαι πανέτοιμη να εφαρμόσω το makeup μου.
Παράλληλα με την κρέμα, χρησιμοποιώ και το serum της ίδιας σειράς και έτσι νιώθω ότι ενισχύω περισσότερο τα αντιγηραντικά αποτελέσματα της κρέμας. Το serum εξάλλου, λόγω της αραιής υφής που έχει, αφήνει να εισχωρήσουν τα θρεπτικά συστατικά στα πιο βαθιά στρώματα της επιδερμίδας.

Έχω λοιπόν σχηματίσει τις καλύτερες εντυπώσεις για τη Cellular Revitalizing cream και έχει γίνει πλέον η νέα μου αγάπη. Μετά από μερικούς ακόμα μήνες συνεχούς χρήσης θα έχω και μια πιο ολοκληρωμένη άποψη για τα αποτελέσματα της.

Εσείς έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο προϊόν της Yellow Rose;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου