Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014

Travelling & Sampling - Zagora, Pilio

Το τετραήμερο της 28ης Οκτωβρίου βρήκα την ευκαιρία να πάω ένα μικρό ταξιδάκι στη Ζαγορά Πηλίου. Ύστερα από ένα πολύ κουραστικό δίμηνο με καθημερινά 12ωρα δουλειάς είχε αρχίσει να χτυπάει το καμπανάκι και να μου λέει ότι χρειάζομαι ξεκούραση και κυρίως αλλαγή παραστάσεων.


Central square of St. George in Zagora, Pilio
Central square of St. George in Zagora, Pilio


Δυστυχώς, ο καιρός μου χάλασε λίγο την εκδρομή. Έβρεχε 4 μέρες ασταμάτητα, παρόλα αυτά κατάφερα να χαρώ λίγο τη υπέροχη φύση, να περπατήσω και να γεμίσω τα πνευμόνια μου με καθαρό αέρα, να γευτώ φανταστικά παραδοσιακά εδέσματα, να συναναστραφώ με τους φιλόξενους Πηλιορείτες και να σκεφτώ για άλλη μια φορά πόσο τυχεροί είμαστε που ζούμε στην Ελλάδα. Βόλτες και καφεδάκια στις πλατείες της Ζαγοράς, περιπλάνηση στα δρομάκια της Τσαγκαράδας, επίσκεψη στη γιορτή του κάστανου στον Κισσό, αυτά και άλλα πολλά έκαναν το τετραήμερο μου αξέχαστο.


Nature, forests and springs in Zagora,Pilio
Nature, forests and springs
Horefto beach in Zagora, Pilio
Horefto beach in Zagora, Pilio

Έχω πάει αρκετές φορές Πήλιο αλλά από Ζαγορά δεν είχα ξαναπεράσει. Ένα μεγάλο χωριό με πολύ πράσινο, πολλά νερά και υπέροχη θέα στη θάλασσα. Έχει μόνιμο πληθυσμό 2.000 κατοίκων και δεν είναι ιδιαίτερα τουριστικό, δεν το έχει ιδιαίτερα ανάγκη άλλωστε αφού η κυριότερη πηγή πλούτου του είναι τα κατακόκκινα και ζουμερά μήλα στάρκιν, τα οποία τα βρίσκεις κυριολεκτικά στο δρόμο.

Apple trees in Zagora, Pilio
Apple trees (starking variety) in Zagora

Κάτι τέτοια σύντομα ταξιδάκια είναι ό,τι πρέπει για να δοκιμάσει κανείς δείγματα από καινούργια προϊόντα. Δεν πιάνουν χώρο και επαρκούν ακριβώς για να κάνεις τη δουλειά σου και να αποκτήσεις άποψη για το προϊόν θετική ή αρνητική. Έτσι και εγώ έψαξα στον σωρό με τα δείγματα που τον τελευταίο καιρό έχει μεγαλώσει ανησυχητικά λόγω των πολλών samples από beauty boxes και πήρα κάποια μαζί μου για το ταξίδι.


Samples tried
Samples I tried in my trip

Πάμε λοιπόν να δούμε αναλυτικά τι δοκίμασα αυτή τη φορά.

Clinique smart custom-repair serum
Clinique smart custom-repair serum

  • Clinique smart custom-repair serum
Ένα serum το οποίο βρήκα στο Elle Οκτωβρίου. Μου αρέσουν πολύ τα serum και αυτό δεν αποτέλεσε εξαίρεση. Δεν ξέρω αν μακροχρόνια βελτιώνει την όψη της επιδερμίδας. Γενικά, θεωρώ λίγο άσκοπο να δοκιμάζω δείγματα από serums ή αντιγηραντικές κρέμες αφού για τα συγκεκριμένα είδη χρειάζεται μακροχρόνια χρήση για να διαπιστώσει κανείς αποτελέσματα. Όμως, το smart custom-repair serum της Clinique μπορώ να πω ότι με εντυπωσίασε για την βελούδινη υφή του και για το πόσο λεία φαίνεται η επιδερμίδα μου μετά από την εφαρμογή του. Είναι ιδανικό για χρήση σαν primer, πριν από το άπλωμα του foundation ή της BB κρέμας.
Από την άλλη, έχει ένα περίεργο άρωμα, κάπως σαν φαρμακευτική αλοιφή, το οποίο βέβαια φεύγει αμέσως. Επίσης, πέρα από πολλά ωφέλιμα αντιγηραντικά συστατικά, περιέχει εκχύλισμα φλούδας από γκρέιπφρουτ το οποίο από ό,τι διάβασα, μπορεί να προκαλέσει αποχρωματισμό σε επιδερμίδες που δεν έχουν την κατάλληλη αντηλιακή προστασία. Για αυτό και λόγω της τιμής του μάλλον δε θα το αγοράσω.

Beatific Extreme Anti-Aging eye cream
Beatific Extreme Anti-Aging eye cream

  • Beatific Extreme Anti-Aging eye cream
To δειγματάκι το είχα βρει σε κάποιο από τα προηγούμενα Glowbox. Η εταιρεία γνωστή πλέον για τα πολυτελή της προϊόντα φροντίδας της επιδερμίδας. Είχα πει ότι, όποια και αν ήταν η γνώμη μου για την κρέμα αυτή, δε θα την αγόραζα γιατί είναι αρκετά ακριβή. Παρόλα αυτά, έχω αρχίσει να αναθεωρώ τις απόψεις μου γιατί η κρέμα αυτή πραγματικά είναι εξαιρετική. Είχα αρχίσει να την χρησιμοποιώ λίγο πριν φύγω και μέσα στο τετραήμερο την τελείωσα.
Νομίζω ότι είναι από τις καλύτερες κρέμες ματιών που έχω δοκιμάσει. Η υφή της κρέμας είναι αρκετά λεπτόρρευστη και απορροφάται αμέσως, αφήνοντας την περιοχή γύρω από τα μάτια απόλυτα ενυδατωμένη και απαλή. Από τις πρώτες εφαρμογές ένιωσα τη διαφορά και όταν τελείωσε το δειγματάκι σκέφτηκα ότι θα μου λείψει. Αλήθεια τώρα, σκέφτομαι σοβαρά να πάω να την παραγγείλω από το site της Beatific που έχει αυτήν την περίοδο 30% έκπτωση στα προϊόντα του (και πάλι βέβαια βγαίνει στα 42€, κλαψ, κλαψ!!!).


Caudalie Vinosource moisturizing sorbet
Caudalie Vinosource moisturizing sorbet

  • Caudalie Vinosource moisturizing sorbet
Ένα δειγματάκι από Caudalie, που βρήκα σε κάποια παραγγελία από φαρμακείο, δεν θα μπορούσε να λείπει από το νεσεσέρ μου. Είναι μια απλή ενυδατική ημέρας, χωρίς κάτι extra για αντιγήρανση, δεν προσφέρει πολύ καλή ενυδάτωση στις ξηρές επιδερμίδες αλλά είναι ιδανική για επιδερμίδες κανονικές αλλά και μεικτές σαν τη δική μου. Αυτό που μου άρεσε περισσότερο ήταν η βελούδινη υφή της, σαν μους, και η άμεση απορροφητικότητα της. Έχει ευχάριστο διακριτικό άρωμα, δεν περιέχει parabens, ταιριάζει και στις ευαίσθητες επιδερμίδες, είναι γενικά μια κρέμα που ευχαρίστως θα αγόραζα για καθημερινή χρήση αν δεν είχα ανάγκη από αντιγήρανση. Οι πιο νεανικές επιδερμίδες πιστεύω ότι θα την λατρέψουν.


Molton Brown Samphire Body Wash
Molton Brown Samphire Body Wash


  • Molton Brown Samphire Body Wash
Ένα shower gel από Molton Brown, δειγματάκι από κάποιο παλαιότερο Glowbox. Περιέχει εκχύλισμα κρίταμου για τόνωση και ενυδάτωση. OK, καλό μου φάνηκε αλλά έχω συναντήσει και καλύτερα και φυσικά πολύ, μα πάρα πολύ φθηνότερα. Το άρωμα του, αν και πολύ ωραίο, δε μένει περισσότερο από ελάχιστα λεπτά. Επίσης, είναι γεμάτο sulfate, δε βλέπω λοιπόν το λόγο να δώσω 24€ για 300 ml. Το αγαπημένο μου shower gel αυτήν την περίοδο, και αυτό γιατί έχω ξετρελαθεί με το άρωμα του, είναι το Palmolive Aromatherapy Absolute Relax με ylang-ylang και αυτό δεν κοστίζει παραπάνω από 5 € (750 ml).


Aloe Plus Natural Cosmetics Velvet Body Butter
Aloe Plus Natural Cosmetics Velvet Body Butter

  • Aloe Plus Natural Cosmetics Velvet Body Butter
Πάντα χρησιμοποιώ κάποια κρέμα/λοσιόν σώματος μετά το μπάνιο. Αυτό το body butter από την Aloe Plus είναι αρκετά ενυδατικό, απορροφάται γρήγορα χωρίς να κολλάει αλλά δυστυχώς δε με βόλεψε πάρα πολύ. Είναι εξαιρετικά κρεμώδες και δεν απλώνεται πολύ εύκολα σε όλο το σώμα. Είναι ίσως επειδή εγώ έχω συνηθίσει τις πιο λεπτόρρευστες λοσιόν σώματος. Νομίζω ότι θα την χρησιμοποιήσω περισσότερο για τοπικές εφαρμογές, ειδικά σε σημεία που χρειάζονται μια extra ενυδάτωση, όπως αγκώνες, φτέρνες, χέρια. Μυρίζει παρόλα αυτά πολύ ωραία, σαν παιδικό τάλκ.


Valia Skincare Purifying Wash
Valia Skincare Purifying Wash

  •  Valia Skincare Purifying Wash
Από το Abeautifulworld και το κουτάκι για το φθινόπωρο/χειμώνα 2014 (δες εδώ), έλαβα πρόσφατα αυτό το καθαριστικό προσώπου σε travel size από την εταιρεία Valia Skincare. Περιέχει πολλά φυτικά εκχυλίσματα, μεταξύ άλλων και εκχύλισμα από yuzu που είναι μια ποικιλία ιαπωνικού κίτρου. Αυτό είναι μάλλον που του δίνει ένα υπέροχο άρωμα που θυμίζει πορτοκάλι. Μου άρεσε πάρα πολύ το ότι λίγη ποσότητα ήταν αρκετή για να δημιουργηθεί αφρός και να καθαρίσει το πρόσωπο μου χωρίς να το ξηραίνει. Το μπουκαλάκι με 30 ml που μου έστειλαν θα μου κρατήσει για αρκετό καιρό και τότε θα έχω πιο ολοκληρωμένη άποψη για το αν θα το αγοράσω, γιατί δεν είναι και πολύ φτηνό (26 €).

Αυτά ήταν τα δειγματάκια που δοκίμασα σ' αυτή την εκδρομή. Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;
Το επόμενο ταξιδάκι, τα Χριστούγεννα!!! 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου