Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015

Just Another Mani(c) Sunday - s01e06

Οι γιορτές πέρασαν και επανερχόμαστε σιγά σιγά στους καθημερινούς μας ρυθμούς και συνήθειες. Τα Κυριακάτικα βράδια, όπως ήδη γνωρίζετε, τα αφιερώνω στην περιποίηση των νυχιών μου. Έτσι στο έκτο επεισόδιο της σειράς "Just Αnother Mani(c) Sunday", πρωταγωνιστές είναι δυο βερνίκια που απέκτησα από το Glowbox. Με το συνδυασμό αυτών των δυο, δημιουργήθηκε ένα άκρως γιορτινό μανικιούρ που μάλλον σου θυμίζει Χριστουγεννιάτικο δέντρο.

Avon Gel Finish, Models Own
Avon Gel Finish, Models Own


Τα προϊόντα που χρησιμοποίησα λοιπόν είναι:
  • Avon Gel Finish, Envy P822. 
Το είχα λάβει σε κάποιο καλοκαιρινό Glowbox και περίμενα να χειμωνιάσει λίγο για να μπορέσω να το φορέσω. Είναι ένα μεταλιζέ πράσινο κυπαρισσί χρώμα, με φοβερή χρωματική απόδοση, μια στρώση είναι δηλαδή αρκετή για να έχεις ένα τέλειο αποτέλεσμα. Έχω εντυπωσιαστεί επίσης από το πόσο γρήγορα στεγνώνει. Μπράβο Avon!!!
  • Models Own, Fireworks (Catherine Wheel)
Άλλο ένα βερνίκι από το Glowbox, το έλαβα στο κουτάκι του Δεκεμβρίου και έχω ενθουσιαστεί. Το χρησιμοποίησα μέσα στα Χριστούγεννα για να δώσω μια πιο γιορτινή νότα στο μανικιούρ μου.


Manicure using Avon Gel Finish in Envy and Models Own in Fireworks
Manicure using Avon Gel Finish in Envy and Models Own in Fireworks

Πώς σας φάνηκε το μανικιούρ μου;
Σύντομα έρχεται το πρώτο μου Giveaway με μια ωραία έκπληξη. Για να σας δώσω ένα πρώτο στοιχείο, η έκπληξη αυτή είναι "Γυμνή". Stay tuned!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου