Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2015

Just Another Mani(c) Sunday - s01e08

Βέβαια δεν είναι μια οποιαδήποτε Κυριακή! Όμως μετά από τον πυρετό των εκλογών, έρχεται μια καινούργια εβδομάδα και πρέπει να είμαστε έτοιμες να την αντιμετωπίσουμε με τα άκρα μας περιποιημένα. Θα είναι μια αρκετά σύντομη ανάρτηση γιατί έχουν φουντώσει οι συζητήσεις για το τι μέλλει γενέσθαι την επομένη των εκλογών και δεν έχω πολύ χρόνο στη διάθεση μου.

Deborah Milano pret-a-porter nail enamel in Afterhours no. 49
Deborah Milano pret-a-porter nail enamel in Afterhours no. 49


Με ένα βερνίκι της Deborah Milano το Afterhours no.49, ένα απαλό πράσινο, θα υποδεχτώ την επόμενη εβδομάδα.

Θετικά
  • Στεγνώνει αρκετά γρήγορα.
  • Ικανοποιητική διάρκεια.

Αρνητικά
  • Το πρώτο πέρασμα δίνει ένα αρκετά διάφανο χρωματικό αποτέλεσμα πράγμα που καθιστά αναγκαίο ένα δεύτερο, ίσως και τρίτο πέρασμα.

Αυτά από μένα για απόψε, σας εύχομαι καλή εβδομάδα. Εσείς τι βερνίκι φοράτε σήμερα;


1 σχόλιο:

  1. Πολύ όμορφο χρωματάκι, ξεφεύγει από τα συνηθισμένα! 'Εχω και εγώ ένα Deborah βερνίκι από κάποιο Cherrybox, όταν ήταν μηνιαίο, και έχω διαπιστώσει ότι θέλει, όπως λες και εσύ, 2-3 περάσματα. Γενικά, όμως είμαι ικανοποιημένη! Να έχεις μία όμορφη εβδομάδα, και εύχομαι μία ομαλή και θετική εξέλιξη σε εθνικό επίπεδο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή