Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

Just Another Mani(c) Sunday - s01e09

Πότε θα φύγει αυτή η σκόνη της Αφρικής; Η ατμόσφαιρα είναι βαριά και δεν βλέπεις μπροστά σου! Έτσι και εγώ αποφάσισα σήμερα να ασχοληθώ περισσότερο με δουλειές στο σπίτι, αφού μέσα στην εβδομάδα, λόγω φόρτου εργασίας, δεν έχω καθόλου ελεύθερο χρόνο. Και αφού τελείωσα με τις δουλειές, έφτασε η ώρα να ασχοληθώ με την αγαπημένη μου Κυριακάτικη συνήθεια, το μανικιούρ!


Essie Nail polish, in The Perfect Cover Up
Essie in The Perfect Cover Up

Σήμερα, επέλεξα ένα βερνίκι από την φθινοπωρινή collection 2014 της αγαπημένης Essie, την The Perfect Cover Up, μια πετρόλ απόχρωση σε αρκετά κρεμώδη φόρμουλα που έχει, ακόμα και με ένα στρώμα, αρκετά καλή χρωματική απόδοση. 


Θα σας εκμυστηρευτώ τώρα και την διαδικασία που ακολουθώ τώρα τελευταία και καταφέρνω να κρατήσω τα νύχια μου μέχρι και 5 μέρες σε άριστη κατάσταση. 

Πρώτη μέρα
  • Βάφω τα νύχια μου, ένα ή δυο στρώματα, έχοντας φυσικά περάσει αρχικά μια καλή βάση για προστασία.
Δεύτερη/Τρίτη μέρα
  • Περνάω με το ίδιο βερνίκι μόνο τις άκρες που λογικά έχουν αρχίσει να ξεφτίζουν.
  • Αφού έχω βάψει τις άκρες, κλείνω με πέρασμα top coat σε όλο το νύχι, σφραγίζοντας έτσι το χρώμα στις άκρες για αρκετές ακόμα μέρες. 
Πραγματικά, ανεξάρτητα με την ποιότητα του βερνικιού, το νύχι παραμένει σχεδόν άθικτο για τουλάχιστον 5 μέρες. 
 
Εσείς τι βερνίκι έχετε χρησιμοποιήσει για το μανικιούρ της εβδομάδας;
 


9 σχόλια:

  1. Τέλειο χρωματάκι!!! Το θέλω....Αυτά τα Essie μας έχουν 'καταστρέψει'...χαχαχ και εγώ τώρα μόλις τα έβαψα με ένα μοβ-ροζ το Too Taboo !! Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφο χρώμα! :)
    Συνήθως προτιμώ nudes ή κάποιο ανοιχτό γαλάζιο βερνίκι!

    thewillbyds.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο χρώμα και αποτέλεσμα!! Αγαπώ την ποιότητα των Essie! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μόλις έβαψα τα νύχια μου με το L'oreal βερνίκι που κέρδισα στον διαγωνισμό σου, και είναι καταπληκτικό! Πολύ όμορφη απόχρωση, την έψαχνα καιρό. Μου άρεσε τρελά το πλατύ βουρτσάκι, γιατί έστρωσε τέλεια το χρώμα ακόμα και σε μένα που έχω "κακό" χέρι. Για να δουμε, θα κρατήσει όσο υπόσχεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια Λίλα μου χαίρομαι πολύ που σου άρεσε! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Μου αρέσουν πολύ τα Essie! Έχω ένα καφέ και το λατρεύω! Όντως ένα toap coat ή βάση χρειάζεται ανεξάρτητα από την ποιότητα του μανό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόσο τέλειο το χρώμα;;;; Το λατρεύω το πετρόλ!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή