Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

Travelling, voting and sampling in Eleohori

Την προηγούμενη Κυριακή είχαμε, όπως όλοι πολύ καλά γνωρίζουμε, εκλογές. Έτσι και εγώ πήγα στο χωριό μου να ψηφίσω, στο Ελαιοχώριο Κυνουρίας στο νομό Αρκαδίας. Είναι ένα ορεινό χωριό (υψόμετρο 500μ.) με περίπου 300 μόνιμους κατοίκους με μεγάλη παραγωγή σε ελιά και λάδι απ' όπου πήρε και το όνομα του. Στο χωριό αυτό μένουν μόνιμα οι γονείς μου και το επισκέπτομαι αρκετά συχνά για να τους δω αλλά και όταν θέλω ένα καταφύγιο για ξεκούραση και ηρεμία.


http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/photos/places/eleohori/elaioh2.jpg
Eleohori in Arcadia

Ετοιμάζοντας το σάκο με τα απολύτως απαραίτητα για το Σαββατοκύριακο έβαλα σε ένα μικροσκοπικό νεσεσέρ και κάποια δείγματα για δοκιμή τα οποία θα σας παρουσιάσω στη συνέχεια. Τα ταξίδια είναι τελικά για μένα μια μοναδική ευκαιρία να δοκιμάσω samples γιατί γενικά έχω μια ρουτίνα περιποίησης του προσώπου από την οποία δύσκολα παρεκκλίνω στην καθημερινότητά μου.


Sampling Estee Lauder, Vichy, Murad and Banila Co.
Sampling Estee Lauder, Vichy, Murad and Banila Co.


Πάμε λοιπόν να δούμε τι δοκίμασα, τι μου άρεσε και τι όχι. Είναι 4 δείγματα που μπορούν άνετα να αποτελέσουν μια ολοκληρωμένη ρουτίνα περιποίησης για αυτές που βαριούνται ή βιάζονται και η περιποίηση τους ολοκληρώνεται σε 3 βασικά βήματα, ντεμακιγιάζ, καθαρισμός και ενυδάτωση.


Banila Co. Clean It Zero
Banila Co. Clean It Zero

  • Banila Co. Clean It Zero Original
Με τη μακρινή Κορέα έχουμε εδώ και αρκετό καιρό συνάψει πολύ φιλικές σχέσεις εξαιτίας όλων αυτών των καταπληκτικών και καινοτόμων προϊόντων ομορφιάς που έχουν κατακλείσει την αγορά. Τα cleansing balms είναι μια καινούργια τάση στο ντεμακιγιάζ και πολλά brands έχουν ήδη αρχίσει να κυκλοφορούν ένα αντίστοιχο προϊόν στη σειρά τους (Clinique, Darphin, REN, Eve Lom). Το Clean It Zero είναι το πιο διάσημο προϊόν της Banila Co. και έχει πάρει πολύ καλές κριτικές. Προσωπικά, μου άρεσε πολύ περισσότερο σε σχέση με αυτό της Eve Lom που είναι και πανάκριβο, γιατί πραγματικά με το που ακουμπάει το balm στο δέρμα μεταμορφώνεται σε έλαιο και έτσι μπορείς πολύ εύκολα να αφαιρέσεις το μακιγιάζ, σε αντίθεση με αυτό της Eve Lom που χρειάζεται περισσότερο δούλεμα για να ελαιοποιηθεί.


     Estee Lauder Perfectly Clean Multi-Action Foam Cleanser Purifying Mask
Estee Lauder Perfectly Clean Multi-Action Foam Cleanser Purifying Mask

  • Estee Lauder Perfectly Clean Multi-Action Foam Cleanser Purifying Mask
Ένα δειγματάκι ενός αφρώδους καθαριστικού από την αγαπημένη σε όλες μας Estee Lauder. Δυστυχώς όμως ήταν από τα χειρότερα δείγματα που έχω δοκιμάσει τον τελευταίο καιρό. Είναι ένα προϊόν που αντικατέστησε με νέα φόρμουλα το παλιό και καλό Perfectly clean splash away foam cleanser, αυτή τη φορά είναι πολυχρηστικό και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν καθαριστικό αλλά και σαν μάσκα 3 λεπτών. Ενδείκνυται για κανονικά προς λιπαρά δέρματα. Δεν το δοκίμασα σαν μάσκα αλλά, δοκιμάζοντας το σαν καθαριστικό, διαπίστωσα τρομερά έντονη ξηρότητα στο πρόσωπο μου μετά τη χρήση του. Κρίμα, γιατί είχα μεγάλες προσδοκίες από μια τόσο καλή και ακριβή μάρκα.


Vichy Idealia Eyes
Vichy Idealia Eyes

  • Vichy Idealia Eyes
Ένα δειγματάκι από τη σειρά Idealia της Vichy. Έχω δοκιμάσει τη BB κρέμα της που δε με ενθουσίασε, το serum της που μου άρεσε αρκετά και τώρα ήρθε η ώρα της κρέμας ματιών. Με ένα συνδυασμό συστατικών, συγκεκριμένα DRM-BRIGHT + βιτ. B3 + καφεινη + LHA +  optical correctors, η κρέμα αυτή υπόσχεται μείωση των μαύρων κύκλων, λείανση των ρυτίδων και λάμψη. Επίσης, με τη γλυκερίνη και το βούτυρο καριτέ που περιέχει, παρέχει άμεση ενυδάτωση. Πράγματι, η πολύ καλή ενυδάτωση και η  άμεση λάμψη ήταν δυο πράγματα που διαπίστωσα με την πρώτη κιόλας εφαρμογή της κρέμας. Όπως το serum, έτσι και η κρέμα ματιών φαίνεται να περιέχουν κάποια σωματίδια που λειτουργούν σαν highlighters και δίνουν ξεχωριστή λάμψη οπότε το έχω σίγουρα στα υπόψη μου σαν ενυδατική βάση ματιών πριν από το concealer ή και μόνο του.

Murad Hydro-Dynamic Ultimate Moisture
Murad Hydro-Dynamic Ultimate Moisture

  • Murad Hydro-Dynamic Ultimate Moisture
Αυτό το δειγματάκι ήθελα να το δοκιμάσω καιρό αλλά περίμενα να έρθει ο χειμώνας γιατί τότε νιώθω το γενικά λιπαρό δέρμα μου λίγο πιο ξηρό από ό,τι συνήθως. Ήρθε η ώρα λοιπόν να το δοκιμάσω! Πραγματικά δεν έχω λόγια για αυτήν την ενυδατική κρέμα. Αν και είναι ακριβή, νομίζω ότι αξίζει κάθε ευρώ. Φυσικά με ένα δείγμα δεν μπορώ να βγάλω συμπεράσματα για την λείανση των ρυτίδων και τη σύσφιξη που μπορεί να μου παρέχει. Όμως, συμπέρανα ότι ενυδατώνει τέλεια την επιδερμίδα μου και αποτελεί εξαιρετική βάση για πριν το makeup. Αν και έχει αρκετά παχύρρευστη σύσταση, απλώνεται βελούδινα και απορροφάται αμέσως χωρίς να αφήνει λιπαρότητα στο πρόσωπο. Η καλύτερη ενυδατική που έχω δοκιμάσει τώρα τελευταία!

Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα δείγματα;
Ο διαγωνισμός με την παλέτα της Urban Decay συνεχίζεται και περιμένω τις συμμετοχές σας!

Φιλιά σε όλους και καλό μήνα!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου