Κυριακή 15 Μαρτίου 2015

Just Another Mani(c) Sunday - s01e12

Ωραίος καιρός σήμερα! Να τολμήσω να πω ότι μύρισε Άνοιξη; Είναι ακόμα νωρίς αλλά πολλά σημάδια δείχνουν ότι ο χειμώνας φτάνει σιγά σιγά στο τέλος του. Επιτέλους!!! Σήμερα προβληματίστηκα για άλλη μια φορά να επιλέξω το βερνίκι που θα ντύσει τα νυχάκια μου την εβδομάδα που μας έρχεται. Τελικά κατέληξα πάλι σε μια ασφαλή λύση, ένα βερνίκι που αγαπώ και που νομίζω ότι προμηνύει τον ερχομό της Άνοιξης γιατί έχει ένα κάπως πιο χτυπητό χρωματάκι.

Essie nail polish in Suite Retreat
Essie nail polish in Suite Retreat


Σήμερα λοιπόν χρησιμοποίησα το Suite Retreat της Essie, μια απόχρωση από την Resort 2015 collection, ένα μπλε της ορχιδέας που αν και κυκλοφόρησε τον χειμώνα εμένα μου φαίνεται ότι φοριέται άνετα και την άνοιξη. Για να του κόψω κάπως την ένταση πέρασα ένα ματ top coat της L'oreal και νομίζω ότι πέτυχα ένα όμορφο αποτέλεσμα.

L'oreal top coat matte
L'oreal top coat matte

Πώς σας φαίνεται; Εσείς τι βερνίκι θα προτείνατε για αυτήν την εβδομάδα;

8 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο χρώμα, άκρως ανοιξιάτικο!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εκπληκτικό χρώμα... Λατρεύω αυτές τις αποχρώσεις!

    Φιλάκια πολλά,
    www.beautyydust.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφη επιλογή, Εύα μου! Μου αρέσει που το προσγείωσες με το matte top coat! Ξεκίνησα και εγώ με τις πιο ανοιξιάτικες αποχρώσεις, συγκεκριμένα με παστέλ γαλάζιο και λιλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιτελους, να ερθει η Ανοιξη να αρχισουμε να φοραμε πιο χαρουμενα χρωματα! Το γαλαζιο και το λιλα τα αγαπω και εγω πολυ! Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφο μπλε, φωτεινό και χαρούμενο!! :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο φυσικο φως ειναι πολυ διαφορετικο, μωβιζει λιγο, ειναι πολυ ιδιαιτερο χρωμα!

      Διαγραφή
  5. πανεμορφο χρωμα!! εγω προτιμησα μια πιο σκουρη αποχρωση μεχρι να μπει για τα καλα η Ανοιξη !! ^_^ αν θες ριξε μια ματια http://mycolorsecrets.blogspot.gr/2015/03/nails-of-day-avon-gel-finish.html φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή