Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

Pixi Glow Tonic - A love affair

Καλημέρα στις όμορφες! Ετοιμάζεστε για τις πασχαλινές διακοπές; Και εγώ! Πριν όμως φύγω, θα ήθελα σήμερα να αφιερώσω μια ανάρτηση σε ένα από τα αγαπημένα μου προϊόντα, το Glow Tonic της αγγλικής εταιρείας Pixi by Petra. Πρόκειται για μια ελαφριά απολεπιστική λοσιόν με γλυκολικό οξύ, που υπόσχεται τόνωση, σύσφιξη και λάμψη στις κουρασμένες επιδερμίδες.


Pixi Glow Tonic
Pixi Glow Tonic

H πρώτη μου επαφή με τα exfoliating toners ήρθε πριν από πολλά χρόνια όταν η αισθητικός μου πρότεινε να χρησιμοποιώ καθημερινά τη λοσιόν P50 της Biologique Recherche, ένα toner το οποίο για μένα ήταν τρομερή ανακάλυψη, μεταμόρφωσε το γενικά προβληματικό πρόσωπό μου σε ένα πρόσωπο με λεία και λαμπερή επιδερμίδα. Είναι όμως μια δυσεύρετη λοσιόν, μπορείς να τη βρεις μόνο σε κάποια ινστιτούτα αισθητικής και σε ελάχιστα eshops στο εξωτερικό. Αυτό όμως που κυρίως με έκανε να ψάξω για εναλλακτικές ήταν η τσιμπημένη τιμή της, γύρω στα 45€, που κατά την περίοδο κρίσης ήταν δύσκολο για μένα να διαθέτω. Έτσι, ψάχνοντας λίγο, έφτασα σε μια λοσιόν με περίπου την ίδια σύνθεση, την Pixi Glow Tonic και με αρκετά οικονομικότερη τιμή, γύρω στα 25€/250ml. Μπορείς να την βρεις στο site της Pixi το οποίο στέλνει πλέον και στην Ελλάδα, αλλά και στο γνωστό asos και στο cultbeauty. Από τότε που την παρέλαβα, την χρησιμοποιώ ευλαβικά πρωί, βράδυ εδώ και 3 μήνες τώρα και το μπουκάλι είναι λίγο πιο κάτω από τη μέση.

Η λοσιόν Glow Tonic περιέχει 5% γλυκολικό οξύ, που είναι μια ικανοποιητική περιεκτικότητα ώστε να μη νιώθεις τα τσιμπήματα και τις κοκκινίλες που συνήθως αντιμετωπίζεις με τις λοσιόν με μεγάλη περιεκτικότητα σε AHA. Είναι αρκετά ελαφριά και δεν μου έχει προκαλέσει κανένα ερεθισμό και είμαι σίγουρη ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από τις πιο ευαίσθητες επιδερμίδες αρκεί να μην έχουν ροδόχρου ακμή, έκζεμα ή δερματίτιδα γιατί σε αυτές τις περιπτώσεις τα αποτελέσματα είναι αμφίβολα.

Πέρα από το γλυκολικό οξύ που έχει απολεπιστικές ιδιότητες αφαιρώντας τα νεκρά κύτταρα, η λοσιόν Glow tonic περιέχει πολλά φυτικά εκχυλίσματα με ευεργετικά αποτελέσματα. Συστατικά της είναι η Αλόη, το ginseng και η φρουκτόζη, καθώς και το εκχύλισμα αμαμελίδας που είναι το ιδανικότερο φυσικό συστατικό για σύσφιξη των πόρων της επιδερμίδας. Κάτι σημαντικό που την κάνει ιδανική για τους περισσότερους τύπους δέρματος είναι το γεγονός ότι δεν περιέχει αλκοόλ. Τέλος, έχει κάποιο άρωμα το όποιο όμως είναι τόσο διακριτικό ώστε να μη θεωρείται ενοχλητικό.


Pixi Glow Tonic Ingredient list
Pixi Glow Tonic Ingredient list

Ενώ στην αρχή δε μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση, μετά από διαρκή χρήση και πάνω στο μήνα, άρχισα να διακρίνω ότι η επιδερμίδα μου είχε γίνει απίστευτα λεία και φωτεινή. Μικρές ατέλειες, όπως σημαδάκια από κάποια σπυράκια, ακόμα και κάποιες δυσχρωμίες είδα σιγά σιγά να εξαφανίζονται, ενώ οι ευδιάκριτοι πόροι, ειδικά γύρω από τη μύτη, μίκρυναν αρκετά. Η λοσιόν αυτή είναι νομίζω από τα προϊόντα που θέλουν το χρόνο τους για να "λάμψουν" τα αποτελέσματα τους!!!

Η Glow Tonic έχει γίνει από τα αγαπημένα μου προϊόντα περιποίησης και θα συνεχίζω να χρησιμοποιώ ανελλιπώς, συνδυάζοντας τη πάντα το πρωί με μια καλή αντηλιακή κρέμα με υψηλό δείκτη προστασίας που είναι απαραίτητη πάντα όταν χρησιμοποιούμε προϊόντα που περιέχουν AHA.
 
Για όσες πάλι ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν κάποια απολεπιστική λοσιόν από αυτές που κυκλοφορούν στην Ελλάδα, μπορώ να προτείνω και κάποιες άλλες εναλλακτικές με AHA. Είναι οι λοσιόν που έχω βάλει στη wishlist μου για να δοκιμάσω γιατί, αν και είμαι απόλυτα ικανοποιημένη με την Glow Tonic, ως γνήσια beauty addict, θέλω πάντα να δοκιμάζω καινούργια προϊόντα.

  • Clarins Gentle Exfoliator Brightening Toner (μόνο σε online e-shops του εξωτερικού)
  • Clinique Mild Clarifying Lotion (hondos, sephora)
  • Mario Badescu Glycolic Grapefruit Cleansing Lotion (beauty-hall.gr)
  • Mario Badescu Glycolic Acid Toner (beauty-hall.gr)
  • REN Clarimatte Clarifying Toner (φαρμακεία)
  • Lierac Prescription Solution Keratolytique (φαρμακεία)
  • Neostrata Oily Skin Solution 8 AHA (φαρμακεία)

Σύντομα, θα αφιερώσω μια ανάρτηση και στα υπόλοιπα προϊόντα απολέπισης προσώπου που δοκιμάζω αυτή την περίοδο.
Εσείς έχετε δοκιμάσει την Pixi Glow Tonic ή κάποια άλλη απολεπιστική λοσιόν;

Εύχομαι σε όλους Καλή Ανάσταση! Θα τα ξαναπούμε σύντομα!!!



4 σχόλια:

  1. Ακούγεται πολύ καλή.. Γενικώς μου αρέσουν τα προϊόντα pixi. Φιλάκια Εύα μου!! Καλά να περάσεις.. Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι πολυ καλη η λοσιον, εγω ζαχαρωνω τωρα τις παλετες της που φαινονται φανταστικες! Καλο Πασχα και να περασεις ομορφα!!!

      Διαγραφή
  2. Γεια σου! Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από αυτά! Είμαι καινούρια.... αν θες ρίξε μια ματιά.... http://stroumfitasmurf.blogspot.gr/2015/04/blog-post_14.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή