Σάββατο 18 Ιουλίου 2015

My Go-To Cleansing Routine

Πριν από μερικές εβδομάδες σας είχα παρουσιάσει την καθημερινή μου ρουτίνα μακιγιάζ και με αυτήν την αφορμή αποφάσισα να σας δείξω και την ρουτίνα καθαρισμού που ακολουθώ αυτήν την περίοδο. Είμαι φανατική των πολλών βημάτων και αφιερώνω τουλάχιστον 10 λεπτά στον καθαρισμό της επιδερμίδας μου από το μακιγιάζ και τους ρύπους. Ακολουθούν άλλα 10 λεπτά για την περιποίηση (σέρουμ, κρέμες κλπ) αλλά για αυτά μάλλον θα σας μιλήσω σε ξεχωριστή ανάρτηση.


My Cleansing Routine
My Cleansing Routine


Ξεκινάω με το πρώτο βήμα της ρουτίνας, το ντεμακιγιάζ. Δυο προϊόντα χρησιμοποιώ τελευταία, και τα δυο από την εταιρεία Garnier. Αποφάσισα να κάνω ένα διάλειμμα από το αγαπημένο κατά τ' άλλα νεράκι της Bioderma για να δοκιμάσω και κάποια άλλα αντίστοιχα προϊόντα. Έτσι, κατέληξα στο νερό micellaire της Garnier το οποίο κυκλοφορεί εδώ και αρκετό καιρό και έχει αποκτήσει πολλές φανατικές φίλες. Μετά από  αρκετές χρήσεις έχω γίνει και εγώ φανατική, έχω δηλαδή συμπεράνει ότι δεν έχει να ζηλέψει πολλά από το νερό της Bioderma. Είναι μια αρκετά οικονομικότερη εναλλακτική και καθαρίζει αρκετά αποτελεσματικά το πρόσωπο χωρίς να το ερεθίζει ή να το ξηραίνει. Επίσης αποτελεσματικό είναι και το ντεμακιγιάζ ματιών της Garnier, ένα διφασικό προϊόν το οποίο αφαιρεί ακόμα και το αδιάβροχο μακιγιάζ. Επίσης, η αργινίνη που περιέχει δημιουργεί ένα προστατευτικό στρώμα που θρέφει τις βλεφαρίδες. Η αλήθεια είναι ότι από τότε που ξεκίνησα να χρησιμοποιώ αυτό το προϊόν βλέπω όλο και λιγότερες βλεφαρίδες πάνω στο βαμβάκι. Αυτό το προϊόν ήρθε για να μείνει!!!


Demakeup products: Garnier Micellar Water and Garnier 2in1 Express Eye makeup remover
Demakeup products: Garnier Micellar Water and Garnier 2 in 1 Express Eye makeup remover

Το δεύτερο βήμα της ρουτίνας μου είναι ο καθαρισμός (ή το πρώτο όταν δεν έχει προηγηθεί μακιγιάζ). Δεν πιστεύω ότι ένα προϊόν ντεμακιγιάζ ή νεράκι micellaire αρκούν για να καθαριστεί καλά το πρόσωπο, θεωρώ ότι πάντα πρέπει να ακολουθεί κάποιο σαπούνι, αφρός ή gel καθαρισμού για να αφαιρεθούν και οι τελευταίοι ρύποι από το πρόσωπο. Έτσι, χρησιμοποιώ εναλλάξ δυο προϊόντα αυτήν την περίοδο, ένα απαλό (για τις "καλές" ημέρες) και ένα πιο δυνατό (για τις πιο "δύσκολες" μέρες). Το purifying foaming gel της σειράς Effaclar της La roche-posay είναι το καθαριστικό που χρησιμοποιώ συνέχεια τους τελευταίους μήνες και δε λέει να τελειώσει ποτέ (στα 400 ml πως να τελειώσει!) . Το αγαπώ, είναι ένα καθαριστικό για λιπαρές και με τάση για ακμή επιδερμίδες. Παρόλο που έχω μεικτή επιδερμίδα, δεν έχω δει δείγματα τραβήγματος στα ξηρά σημεία και γενικά έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη. Για τις μέρες που το πρόσωπο μου δεν έχει τρομερές απαιτήσεις προτιμώ να χρησιμοποιώ ένα πιο απαλό καθαριστικό και έτσι αυτή την περίοδο δοκιμάζω το Instant foaming cleanser της Caudalie, έναν αφρό καθαρισμού τον οποίο χρησιμοποιώ αποκλειστικά τα πρωινά που το μόνο που θέλεις να αφαιρέσεις από το πρόσωπο είναι κάποιες τοξίνες και κάποια λιπαρότητα που έχουν βγει από τον ύπνο.


Cleansing prodcuts: La roche-posay purifying foaming gel and Caudalie Instant foaming cleanser
Cleansing prodcuts: La roche-posay purifying foaming gel and Caudalie Instant foaming cleanser

Και πάμε στο τρίτο μέρος της ρουτίνας, την τόνωση. Πολλά κορίτσια παραλείπουν αυτό το βήμα γιατί το θεωρούν λιγότερο σημαντικό. Εγώ πάλι δεν μπορώ να τελειώσω τον καθαρισμό χωρίς να έχω χρησιμοποιήσει μια τονωτική/απολεπιστική λοσιόν. Έτσι, εξασφαλίζεται ότι το πρόσωπο είναι απόλυτα καθαρό και το ph του έχει αποκατασταθεί ώστε να μπορεί να δεχθεί τα προϊόντα περιποίησης. Δεν είναι λίγες οι φορές που, όταν χρησιμοποιώ την Mild Clarifying Lotion για ευαίσθητα δέρματα της Clinique, βλέπω το βαμβάκι να είναι ακόμα βρώμικο που σημαίνει ότι κάτι δεν πήγε καλά με τα προηγούμενα βήματα. Για τη λοσιόν αυτή σας έχω μιλήσει και σε προηγούμενο post, είναι από τις αγαπημένες μου, περιέχει επίσης σαλικυλικό οξύ ένα δραστικό ΒΗΑ που είναι ιδανικό για τις επιδερμίδες με τάση για ακμή. Το ίδιο συστατικό καθώς και άλλα οξέα φρούτων περιέχουν και τα Superfruits Refreshing Pads της Clearasil που ανακάλυψα τελευταία, πολύ πρακτικά pads βουτηγμένα σε λοσιόν που έχουν φανταστικό φραουλένιο άρωμα. 


Toners: Clinique clarifying lotion and Clearasil Superfruits Refreshing Pads
Toners: Clinique Mild Clarifying lotion and Clearasil Superfruits Refreshing Pads

Αυτά λοιπόν ήταν τα προϊόντα στα οποία εμπιστεύομαι τον καθαρισμό μου. Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά; Ποια είναι τα αγαπημένα σας προϊόντα καθαρισμού;

Σας εύχομαι να έχετε ένα υπέροχο Σαββατόβραδο! Αύριο επανέρχομαι με ένα νέο "Just Anοther Mani(c) Sunday" και ολοκαίνουργο διαγωνισμό. Μέχρι τότε ακούστε το ανατριχιαστικά όμορφο νέο τραγούδι της θεάς Lana!!!




 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου