Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2015

Glowbox September - Falling for Fall

Είναι πλέον και επίσημα η πρώτη εβδομάδα του φθινόπωρου και ο καιρός έχει προσαρμοστεί ανάλογα, με λίγες βροχούλες, αέρα και αρκετή δροσιά. Προσωπικά, λατρεύω αυτήν την εποχή και τα μουντά, όμως τόσο υπέροχα χρώματα της. 
Αυτή την εβδομάδα έφτασε στα χέρια μου και το Glowbox, αυτό του Σεπτεμβρίου που άργησε λίγο αυτή τη φορά. Έχοντας χάσει το προηγούμενο γιατί έλειπα σε διακοπές και έχοντας πάθει ένα ελαφρύ σύνδρομο στέρησης, ήμουν περισσότερο ανυπόμονη από ποτέ να δω τα περιεχόμενα αυτού του κουτιού.


Glowbox September 2015
Glowbox September 2015

Πάμε να τα δούμε λοιπόν. Το κουτάκι μου ήταν ντυμένο στα ροζ!!!

  • Messinian Spa - Μάσκα μαλλιών με Ρόδι και Δαφνέλαιο /6€
Και εκεί που πριν από μερικές μόνο μέρες σχολίαζα σε κάποιο blog ότι δεν έχω δοκιμάσει πολλά προϊόντα από Messinian Spa και ότι πολύ θα ήθελα να δοκιμάσω, να σου λοιπόν που έκανε την εμφάνιση του το Glowbox να μου ικανοποιήσει και αυτήν την επιθυμία! Οι Μεσσήνιοι δεν ξέρουν τελικά μόνο από καλό λάδι αλλά ξέρουν και πως να το εκμεταλλεύονται με τον καλύτερο τρόπο! Αυτή λοιπόν η μάσκα μαλλιών που έτυχε στο κουτάκι μου είναι εμπλουτισμένη με παρθένο ελαιόλαδο Καλαμάτας, ρόδι και δαφνέλαιο (εξαιρετικό για τα μαλλιά) αλλά και πρωτεΐνες σταριού και μελιού. Ανυπομονώ να τη δοκιμάσω!!!


Messinian Spa - Μάσκα μαλλιών με Ρόδι και Δαφνέλαιο
Messinian Spa - Hair mask with pomegranate and laurel

  •  Models Own - Βερνικι Νυχιων /7,90
Λατρεύω αυτό το brand, έχει τόσο όμορφα βερνίκια! Μου έτυχε στην απόχρωση Gumballs, ένα girly ροζ χρώμα από τη σειρά των αρωματισμένων βερνικιών και με ενθουσιάζει η ιδέα ότι μπορεί να μυρίζει τσιχλόφουσκες!


Models Own - Βερνικι Νυχιων
Models Own Nail polish in Gumballs NP217

  • Nuxe Creme Fraiche De Beaute Light /30,50€/50 ml
Από την αγαπημένη Nuxe μια μίνι συσκευασία της Creme Fraiche De Beaute στη Light έκδοση. Έχω την Creme Fraiche σε μάσκα την οποία χρησιμοποιώ το βράδυ και την υπεραγαπώ. Η λεπτόρρευστη αυτή κρέμα είναι ιδανική για ευαίσθητα και μεικτά δέρματα όπως το δικό μου. Ξεκινάω αμέσως δοκιμές!


Nuxe Creme Fraiche De Beaute Light
Nuxe Creme Fraiche De Beaute Light


  • Bioderma - Atoderm PP Baume / 16€/200 ml
Η κρέμα της Bioderma Atoderm PP Baume ενδείκνυται για ατοπικά δέρματα, δέρματα δηλαδή με έντονη ξηρότητα και κνησμό. Η ατοπική δερματίτιδα είναι συνήθης στα μωρά και στα μικρά παιδιά αλλά μπορεί να παρουσιάζεται και στους μεγάλους. Στα βαριά κρύα, έχω και εγώ αυτά τα συμπτώματα γύρω από τη μύτη και συνήθως τα καταπολεμώ με κάποια αντίστοιχη ενυδατική (τελευταία χρησιμοποιώ την Xeracalm της Avene), οπότε το δειγματάκι αυτό, αν και πολύ μικρό, το δέχτηκα με μεγάλη ευχαρίστηση.


Bioderma - Atoderm PP Baume
Bioderma  Atoderm PP Baume


  • Hilfiger - Woman Pear Blossom /30,55€/30 ml & 51,80€/50 ml
Δυο δειγματάκια του αρώματος Pear Blossom από τη σειρά Hilfiger Woman έφτασαν και πήραν τη θέση τους μέσα στη τσάντα μου για φρεσκάρισμα μέσα στην μέρα. 



Hilfiger - Woman Pear Blossom
Hilfiger Woman, Pear Blossom


  • I love... Raspberry & Blackberry shimmer & shine lip gloss
Από την αγαπημένη I love... ένα lip gloss σε μια απόχρωση αρκετά έντονη, με γεύση Raspberry & Blackberry (και Ζούμπερι). Θα προτιμούσα το balm από Balmi που έτυχε σε κάποια άλλα κουτάκια αλλά και αυτό το ομορφούλι δε θα πάει χαμένο!


I love... Raspberry & Blackberry shimmer & shine lip gloss
I love... Raspberry & Blackberry shimmer & shine lip gloss

  • Kitsch - I am / 5αδα 12€
Μου έτυχε ακριβώς το ίδιο με κάποιο προηγούμενο κουτάκι. Από τόσα πανέμορφα λαστιχάκια της Kitch να λάβω πάλι το ίδιο; Κοίτα όμως που δε θα γκρινιάξω για αυτό, γιατί εντελώς τυχαία αυτό το λαστιχάκι, που μαζί με πολλά άλλα φορούσα σαν βραχιόλι όλο το καλοκαίρι, το έχασα στις διακοπές μου!!!


Kitsch hair tie from "I am" collection
Kitsch hair tie from "I am" collection


Το Glowbox αυτού του μήνα μου άρεσε πολύ. Με τρία full sized προϊόντα και ικανοποιητική αναλογία προϊόντων περιποίησης και μακιγιάζ νομίζω ότι το κουτί του Σεπτεμβρίου ήταν από τα καλύτερα κουτάκια που έχει παρουσιάσει το Glowbox τελευταία. Σίγουρα βέβαια μπορεί και καλύτερα, ακόμα είμαι λίγο απογοητευμένη από την απουσία καινούργιων brands στο κουτάκι. Ελπίζω, σε αυτή τη νέα σεζόν, το Glowbox να ξεκινήσει πιο δυναμικά και "more intelligently" (όπως λέει και στην κάρτα του) και να μας ενθουσιάσει με τα προϊόντα των επόμενων κουτιών του όπως και με αυτό.

Εσείς πήρατε το Glowbox Σεπτεμβρίου; Περιμένω τις εντυπώσεις σας. Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου