Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

Glowbox Unboxing - Here Comes the Glamsquad!

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!! Σήμερα έχω διάθεση για μάθημα αγγλικών! Μια καινούργια αγγλική λέξη ακούγεται πολύ τώρα τελευταία και, ανήσυχο πνεύμα όπως είμαι, όφειλα να αναζητήσω την ετυμολογία της. Τι σημαίνει λοιπόν η λέξη GlamSquad? Η λέξη Squad θα μπορούσε να μεταφραστεί ως "Ομάδα Δράσης". Στην Αμερική, μια εταιρεία που ονομάζεται Glamsquad έχοντας τη δική της "Ομάδα Δράσης" με κομμωτές, στυλίστες, αισθητικούς κάνει εκατομμύρια τζίρο παρέχοντας υπηρεσίες ομορφιάς στο σπίτι ή όπου αλλού βρίσκεται ο πελάτης. Δεν ξέρω αν το Glowbox, δίνοντας τον τίτλο Glamsquad στο νέο super ανανεωμένο κουτάκι του, είχε στο μυαλό του το ίδιο concept, σίγουρα όμως με ένα τέτοιο κουτί έχετε ένα πλήρες σετ στο σπίτι σας που μπορεί να σας χαρίσει λάμψη και ομορφιά στο έπακρο. Ο,τι πρέπει για τις γιορτές που έρχονται!


Glowbox Glamsquad Box
Glowbox Glamsquad Box


Το Glowbox αναγνωρίζοντας το γεγονός ότι με ένα μηνιαίο κουτάκι ίσως ήταν δύσκολο να ανταποκριθεί στις υψηλές προσδοκίες μας, αποφάσισε να κυκλοφορεί ένα κουτί κάθε δύο μήνες, επιλέγοντας περισσότερα full sizes και νέες εταιρείες. Το κουτάκι πλέον κοστίζει 24€ + 2€ μεταφορικά. Είναι πιο ακριβό μεν αλλά, κατά τη γνώμη μου, σίγουρα αξίζει κάθε ευρώ του.


The Glamsquad Box by Glowbox
The Glamsquad Box by Glowbox

Πάμε λοιπόν να δούμε το περιεχόμενο του δικού μου Glamsquad box. Ένα πανέμορφο, πολυτελές μαύρο κουτί είναι η πρώτη αλλαγή που με εντυπωσίασε!


Essie Nail Polish in Jump in my Jumpsuit
Essie Nail Polish in Jump in my Jumpsuit

  • Essie Βερνίκι Νυχιών / 10€
Δεν χρειάζονται συστάσεις για αυτή την εταιρεία, ο,τι και να πω είναι λίγο. Η επιλογή μιας κόκκινης απόχρωσης στο δικό μου κουτάκι με ενθουσίασε καθώς ένα κόκκινο ποτέ δεν είναι αρκετό, ειδικότερα τώρα που πλησιάζουν τα Χριστούγεννα! Συγκεκριμένα, το Jump in my Jumpsuit από την περσινή χειμωνιάτικη συλλογή, είναι ένα υπέροχο κόκκινο κερασί με μπλε υποτόνους, λατρεμένη απόχρωση.


Lipsi Cosmetics Buttery Bliss Lipstick (Siren)
Lipsi Cosmetics Buttery Bliss Lipstick (Siren)

  • Lipsi Cosmetics Buttery Bliss Lipstick (Siren) / 16€
Την εταιρεία την είχα γνωρίσει από κάποιο παλαιότερο Glowbox (δείτε εδώ) και ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάποιο από τα κραγιόν της. Στο Glamsquad box βρήκα ένα υπέροχο κόκκινο που, αν και δεν είναι από τις αποχρώσεις που φοράω συχνά, σίγουρα σε κάποιο Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν ή πάρτι θα μου δοθεί η ευκαιρία να δοκιμάσω την υφή του και τη διάρκεια του.


Youth Lab CC Complete Cream SPF 30 (Normal-Dry Skin)
Youth Lab CC Complete Cream SPF 30 (Normal-Dry Skin)

  • Youth Lab CC Complete Cream SPF 30 (Normal-Dry Skin), 20 ml / 50ml/26,40€
Από την πλέον αγαπημένη ελληνική εταιρεία Youth Lab, μια μίνι συσκευασία της CC κρέμας για την οποία έχω διαβάσει πολύ θετικά σχόλια. Μένει λοιπόν να τη δοκιμάσω για να σχηματίσω και εγώ την άποψη μου, αν και είμαι σίγουρη για την ποιότητα του προϊόντος.


Real Techniques Setting Brush
Real Techniques Setting Brush

  • Real Techniques Setting Brush /6,95 €
Ένα πινέλο πασπαρτού από την αγαπημένη εταιρεία Real Techniques. Βρίσκω πετυχημένη την επιλογή του από το Glowbox γιατί είναι ένα πινέλο που ίσως και να λείπει από το νεσεσέρ κάποιων κοριτσιών που σίγουρα έχουν τουλάχιστον ένα πινέλο ρουζ, πούδρας και foundation. Το συγκεκριμένο το είχα ήδη, το χρησιμοποιώ κυρίως για την εφαρμογή highlighter και concealer και το έχω κατευχαριστηθεί.


Aloe Plus Body Butter (Blossom)
Aloe Plus Body Butter (Blossom)

  • Aloe Plus Body Butter (Blossom), 75 ml / 50 ml/3,20€, 200 ml/10,50€
Από την εταιρεία Aloe Plus ένα βούτυρο σώματος για απαλό και βελούδινο δέρμα, σε special edition των 75 ml (50ml +50% extra προϊόν) ειδικά για το Glowbox. Με πλούσια σύσταση βασισμένη στην οργανική Aloe Vera παρέχει βαθιά ενυδάτωση που διαρκεί.


Apivita Aqua Vita
Apivita Aqua Vita

  • Apivita Aqua Vita, 15 ml/ 50 ml/ 32€
Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ κάτι από τη σειρά Aqua Vita της Apivita παρόλο που έχω ακούσει μόνο τα καλύτερα. Με εξαιρετικές κριτικές αλλά και με ένα δυνατό συνδυασμό συστατικών όπως φυτοενδορφίνες λυγαριάς, εκχύλισμα πρόπολης, τσάι του βουνού και αιθέριο έλαιο γερανιού, η Aqua Vita Advanced Moisture Revitalizing Cream-Gel με ελαφριά σύσταση, ιδανική για λιπαρές-μεικτές επιδερμίδες, είμαι σίγουρη ότι θα με εντυπωσιάσει.


So Susan Light Diffuser
So Susan Light Diffuser

  • So Susan Light Diffuser /16€
Πάνω που σκεφτόμουν να κάνω συνδρομή στο site της εταιρείας So Susan για να αποκτήσω ένα από τα πανέμορφα και πολύχρωμα νεσεσέρ της, τα Lip Love Bags, με προϊόντα μακιγιάζ της εταιρείας (η συνδρομή είναι 20.95$ με δωρεάν μεταφορικά και περιλαμβάνει ένα υπερcute νεσεσέρ με 4 full size προϊόντα μακιγιάζ!!!), είδα ότι πλέον τα So Susan μπορείς να τα βρεις και στο e-shop του Glowbox. Έτσι, είχα μια ελπίδα ότι θα υπάρχει κάποιο προϊόν της εταιρείας στο νέο κουτάκι του Glowbox. Τελικά, η επιθυμία μου ικανοποιήθηκε με ένα highlighter-bronzer το οποίο μοσχοβολάει καρύδα. Η συσκευασία του πολύ χαριτωμένη όπως των περισσότερων προϊόντων της So Susan και αρκετά πρακτική για να την έχεις στη τσάντα σου. 

Είμαι πολύ ικανοποιημένη από το ανανεωμένο κουτάκι του Glowbox. Αυτή τη φορά όλες οι παρατηρήσεις που μπορεί να είχα κάνει για προηγούμενα κουτιά του Glowbox, είτε για την έλλειψη προϊόντων μακιγιάζ, είτε για τα πολύ μικροσκοπικά δείγματα, είτε για τα λίγα full size προϊόντα, δεν υφίστανται πλέον. Η μόνη παρατήρηση που μπορεί να γίνει είναι για την αυξημένη τιμή του κουτιού αλλά και πάλι, αν βάλεις κάτω τα νούμερα, η συνολική αξία του κουτιού, με πρόχειρο υπολογισμό, βγαίνει πάνω από 70€. Εγώ δεν έχω παρά να χειροκροτήσω αυτή την ανανέωση του Glowbox, έχοντας την ελπίδα ότι θα δούμε μελλοντικά ακόμα καλύτερα και πιο εντυπωσιακά κουτάκια.

Εσείς προλάβατε το Glamsquad box του Glowbox; Αν όχι, οι συνδρομές είναι ακόμα ανοικτές εδώ!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου