Σάββατο 16 Απριλίου 2016

Hair Dye or Hair Die, Part #1 - Garnier Olia

Καλημέρα κορίτσια! Εξαιτίας μιας τρομερής ταλαιπωρίας που τράβηξα τον τελευταίο καιρό με την ξηροδερμία στο κεφάλι μου, αποφάσισα να αναζητήσω την ιδανικότερη βαφή για τα μαλλιά με ευαίσθητο τριχωτό κεφαλής. Τι σημαίνει αυτό; Μόνο βαφές χωρίς αμμωνία παίρνουν μέρος σε αυτή την έρευνα έτσι η ποικιλία μειώνεται καθώς δεν κυκλοφορούν πολλές τέτοιες στην αγορά. Σήμερα, μετά από ενάμιση περίπου μήνα, θα σας πω τις εντυπώσεις μου από την βαφή Olia της Garnier!


Garnier Olia
Garnier Olia


Καταρχήν να σας πω λίγα λόγια για τις προϋποθέσεις του project. Για να είναι δίκαια η σύγκριση των βαφών, αποφάσισα να λούζομαι με την ίδια συχνότητα και να χρησιμοποιώ τα ίδια προϊόντα styling για όσο καιρό δοκιμάζω αυτά τα προϊόντα.

Πάμε τώρα στο σημερινό μας review. H Olia της Garnier είναι μια βαφή χωρίς αμμωνία που υπόσχεται μέγιστη απόδοση χρώματος και 100% κάλυψη των λευκών. Με 60% φυσικό έλαιο στη σύνθεση της βαφής, η Garnier για άλλη μια φορά καινοτομεί, χαρίζοντας μας μαλλιά απαλά, λαμπερά και με έντονο χρώμα.


Garnier Olia Set
Garnier Olia Set

Η άποψη μου

Εφαρμογή: Πανεύκολο στην εφαρμογή, το κουτί περιείχε όλα όσα χρειαζόμουν για να κάνω τη βαφή. Το μείγμα της βαφής δεν έσταζε καθόλου και σε 10 λεπτά είχα τελειώσει με την εφαρμογή, ενώ η ποσότητα ήταν ικανή για να καλύψεις ένα κεφάλι με μέτριο μήκος μαλλιών. Η βαφή δεν μύριζε καθόλου άσχημα, είχε ένα κάπως λουλουδιστό άρωμα ενώ, για πρώτη φορά, δεν είδα να λεκιάζεται καθόλου το δέρμα μου γύρω από το στεφάνι.

Πρώτο αποτέλεσμα: Εντυπωσιακό! Τα λευκά (ναι, δυστυχώς έχω και από αυτά!) καλύφτηκαν, το χρώμα, όπως υπόσχεται η Garnier, μου φάνηκε αρκετά έντονο και λαμπερό. Παρόλα αυτά, διέκρινα μια ξηρότητα στα μαλλιά, ίσως η κρέμα περιποίησης λείανσης και λάμψης που είχε το κουτί δεν ήταν τόσο αποτελεσματική, ξέμπλεκε μεν τα μαλλιά αλλά δεν τα έκανε απαλά.

Δεύτερο αποτέλεσμα (μετά από 2 εβδομάδες): Τα μαλλιά έχουν επανέλθει μετά από μερικές μάσκες ενυδάτωσης και η λάμψη τους παραμένει. Δυστυχώς, τα πρώτα λευκά έκαναν την εμφάνιση τους κάτι που το περιμένω συνήθως την τρίτη εβδομάδα. Καμία ενόχληση όμως στο τριχωτό, ελάχιστη ξηροδερμία και πραγματικά είμαι πολύ χαρούμενη για αυτό.

Τελικό συμπέρασμα: Αν εξαιρέσεις το θέμα της ξηρότητας που άφησε στα μαλλιά μου, η βαφή Olia της Garnier με ικανοποίησε αρκετά.


Θετικά
  • Δεν περιέχει αμμωνία, είναι ευγενική προς το τριχωτό της κεφαλής
  • Δεν μυρίζει άσχημα
  • Δεν στάζει
  • Δεν λεκιάζει το δέρμα
  • Δίνει λαμπερό και έντονο χρώμα, καλύπτοντας τα λευκά 100%
  • Κοστίζει 7,99€ (τη βρίσκεις όμως συνήθως με καλή έκπτωση) και έχεις ένα ολοκληρωμένο σετ βαφής (κρέμα βαφή, οξειδωτική κρέμα, κρέμα περιποίησης, γάντια)

Αρνητικά
  • Δεν έχει πολύ μεγάλη διάρκεια,
  • Αφήνει μια ξηρότητα στα μαλλιά

Βαθμολογία: 8/10

Επόμενη υποψήφια για τον τίτλο είναι η βαφή Korres Argan Oil. Αύριο περνάω τη βαφή και σε ενάμιση μήνα επιστρέφω με εντυπώσεις και review! Έχω ήδη αγοράσει κάποιες βαφές για τις επόμενες δοκιμές αλλά μπορείτε να μου προτείνετε και εσείς αν έχετε δοκιμάσει κάποιες για να τις προσθέσω στη λίστα μου. Επίσης, αν κάποια φίλη blogger θέλει να πάρει μέρος σε αυτό το project ας μου αφήσει ένα σχόλιο με το e-mail της.

Εσείς έχετε δοκιμάσει την Olia της Garnier; Περιμένω τις εντυπώσεις σας και τα σχόλια σας!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου